niedziela, 24 marca 2013

ŚWIĄTECZNIE ;)



U MNIE ŚWIĄTECZNIE I DUŻO JAJCÓW ;)


Jajeczka obrobione są różnymi nićmi stokrotka, kaja, snehurka, cable. Wzorki zaczerpnięte z internetu i z gazetek robótkowych pozdrawiam Wszystkich odwiedzających mój blog ;)



Jeszcze firaneczka, a właściwie to dwie zazdroski w tulipanki. Zdjęcie zrobione przed wykrochmaleniem i dlatego tulipanki troszkę powykręcane :))). Zazdroski robiłam z kaji, szydełko było cieniutkie nie wiem jakiej grubości bo nie było numeru na nim. Wzorek znaleziony w internecie i  to chyba na tyle pozdrawiam Was bardzo serdecznie ;). 


Być może uda mi się przywołać tymi kolorkami wiosnę mam taką cichą nadzieję ;)

13 komentarzy:

  1. Jajeczka mają ciekawe wzorki a zazdroski tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świątecznie i wiosennie,szczególnie za sprawą ślicznych zazdrostek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajeczka! Zazdrostki cudne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szydełkowe jajeczka piękne i kolorki wiosenne a zazdroska rewelacyjna.Uwielbiam zazdroski.
    słoneczka życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zazdroski, jaeczka też super. Bardzo się napracowałaś Stokrotko - ale warto było bo efekt jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw szydełkowych jajeczek! I jakie śliczne wiosenne zazdroski! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jajca są przecudne:)a zazdrostka ach... marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności :-) Tulipany cudnie zdobią zazdrostki. Świetne firaneczki :-)
    Jajka przepiękne ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zazdrostki, przynajmniej w oknie będziesz miała wiosennie, bo za oknem to chyba na razei nie :)
    Zajrzyj do mnie na bloga , dodałam wzór i link do niego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za tak miłe komentarze i bardzo się cieszę, że Wam się podoba :) pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. To piękno wiosny ..... gorgeous!
    Ajka

    OdpowiedzUsuń