sobota, 27 kwietnia 2013

Majówka w Manualni:)

Witam Was bardzo serdecznie zapisałam się na  MAJÓWKĘ W MANUALI u MAGDY 
podaję link 
http://manualnia.blogspot.com/2013/04/majowka-w-manualni.html?showComment=1367087654278#c1347456535082149477




A teraz trochę z innej beczki czy może mi ktoś pomóc. Czy może mi ktoś napisać jak mogę wstawić wpis na bocznym pasku chodzi mi o to jak wstawić obrazek i opis np. wyróżnienia, candy bo za chiny ludowe nie doczytałam nigdzie jak mam to zrobić, a chciałabym troszkę uporządkować ten mój blog. Proszę Was o pomoc tylko tak łopatologicznie poproszę :) bo ja blondynka jestem ha, ha ;) z góry bardzo wszystkim dziękuję za pomoc pozdrawiam. :)

2 komentarze:

  1. Proszę bardzo, jak wejdziesz na swój blog, to klikaj w takiej kolejności:
    - Projekt (u góry),
    - Układ (z lewej strony),
    - Dodaj gadżet (na dole)
    Pokażą się gadżety i wtedy kliknij na "obrazek".
    Pokaże się metryczka, gdzie wpisujesz temat Twojego obrazka oraz klikasz na "wybierz",
    Pokażą się zdjęcia na Twoim pulpicie, kliknij to wybrane zdjęcie i "otwórz".
    Kiedy zdjęcie pojawi się w metryczce, kliknij zapisz. Pojawi się znowu Układ i tytuł dodanego gadżetu. Kliknij na ten tytuł i trzymając tak myszką przenieś go na pasek boczny oraz kliknij na górze " Zapisz rozmieszczenie" i już. Dalej nic nie cofaj, lepiej zamknij okno i blog. Jak ponownie wejdziesz na niego, będzie już tytuł i zdjęcie tam, gdzie go umieściłaś.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko jesteś wielka bardzo dziękuję za pomoc ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń