środa, 23 stycznia 2013

CZAPECZKOWO ;)

  
Te czapeczki zrobione są na drutach z włóczki BONBON, drutami 4,5 mm. To są moje pierwsze czapki zrobione na drutach. Ja lubię robić na szydełku, natomiast moja babcia lubiała drutować i jak byłam w wieku szkolnym to trochę uczyła mnie robić na drutach, ale później jakoś nie ciągło mnie do drutowania i wiele lat nie sięgałam po druty, aż do chwili kiedy poprosiła mnie koleżanka o zrobienie czapek i tak oto zrobiłam te czapki :)) pozdrawiam wszystkich odwiedzających ;)















Ta czapka zrobiona jest z włóczki BENIA druty nr 4,5 mm. Czapeczka będzie wykorzystana do sesji zdjęciowej ;)


8 komentarzy:

  1. czapeczki bardzo ładne a nawet super jak na pierwszy udzierg na drutach

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Pani Alicjo za pochwałę jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Stokrotko że dołączyłaś do obserwatorów mojego bloga. U Ciebie bardzo mi się podoba więc jeśli pozwolisz będę częstym gościem. Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jast mi niezmiernie miło, że podoba Ci się u mnie i jak najbardziej zapraszam na mój blog jak naczęściej pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Super czapy. Dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń